top of page

Hoe Marijn van Napkins bouwt aan kwaliteit, sfeer en verbinding binnen Powered by E4U.

  • Mascha
  • 6 dagen geleden
  • 3 minuten om te lezen

ree

Wie bij Powered by E4U werkt, weet: zonder Napkins is je werkdag niet compleet. Sinds 2017 verzorgt Marijn de Rooij, samen met zijn team, dagelijks verse lunches, sfeervolle borrels en goed georganiseerde events voor onze huurders én daarbuiten. Een vertrouwd gezicht én onmisbare partner binnen onze community.


Tijdens zijn marketingstudie deed Marijn zijn afstudeeronderzoek bij Powered by E4U, gericht op de vraag: hoe kun je meer verbinding en levendigheid creëren binnen een kantoorgebouw? Zijn conclusie: goede horeca kan hierin een sleutelrol spelen. Niet alleen als plek voor lunch of koffie, maar als centrale ontmoetingsplaats voor huurders, gasten en collega’s.


Het eerste horecaconcept startte onder een andere naam, maar sloot niet helemaal aan bij de doelgroep. Toen Marijn de kans kreeg om het over te nemen, besloot hij het roer om te gooien en zo werd Napkins geboren. 


Groei en verandering

De eerste opzet van Napkins was bescheiden: een U-bar met een grillplaat. “Daar kookten we voor de eerste gasten,” vertelt Marijn lachend, “maar inmiddels koken we op een drukke dag voor zo’n 150 tot 170 mensen. Dat red je natuurlijk niet meer met één grillplaatje.”


Napkins is bedoeld als plek om samen te komen: om te vergaderen, te trainen, ideeën te laten landen en daarna samen te eten. Deze combinatie van fijne ruimtes, persoonlijke service en goed eten maakt dat teams hier graag komen.


“Stap voor stap blijven we daarnaast kijken naar waar we kunnen groeien en verbeteren, zodat we nog meer gasten blij kunnen maken met heerlijk eten en een fijne plek. Zo hebben we vorig jaar de keuken flink uitgebreid, overal planten geplaatst die bijdragen aan een gezondere lucht en een ontspannen sfeer, en kijken we nu hoe we de inrichting van ons restaurant en terras kunnen vernieuwen.“


“Wij zijn geen standaard bedrijfskantine, maar een plek waar je met plezier je gasten of collega's mee naartoe kan nemen.”

Napkins staat bekend om lunches die meer zijn dan een broodje kaas of brie. Er wordt gewerkt met goede producten, ingelegde groenten en smaakvolle gerechten. “Wij willen dat iedereen blij hier vertrekt. Wij zijn geen bedrijfskantine, maar een lunchroom waar je met plezier je gasten of collega's mee naartoe kan nemen.”


Samenwerking met Powered by E4U

Als huurder binnen Powered by E4U heeft Napkins een bijzondere rol. “We zijn niet alleen huurder van het pand, maar eigenlijk ook partners. Huurders komen bij ons lunchen, borrelen of een event organiseren. Dat maakt het aantrekkelijker om bij Powered by E4U een kantoorruimte te huren. Er zijn maar weinig kantoorpanden waar je dit soort extra voorzieningen vindt, Napkins is daardoor een echte meerwaarde voor Powered by E4U.”


Daarnaast zorgen de gezamenlijke events, zoals pubquizzen of borrels, voor verbinding binnen de community. “Het idee is dat Powered by E4U meer is dan een kantoorruimte, en dat Napkins meer is dan een lunch- en vergaderlocatie. Door events te organiseren breng je mensen van verschillende bedrijven samen. Dit levert vaak verrassende gesprekken en nieuwe contacten op.”


“Er zijn maar weinig kantoorpanden waar je dit soort extra voorzieningen vindt.”

Meer dan een lunchplek

Voor Marijn is niet één specifiek event favoriet, maar vooral de reacties van de gasten blijft hem bij. “Iedereen is steeds weer positief verrast door de kwaliteit en persoonlijke service bij Napkins. Dit oprechte enthousiasme is precies waar het bij ons om draait en laat zien dat we met onze aandacht en gastvrijheid echt het verschil maken.”


Napkins heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt. “De coronaperiode was een uitdaging, maar daarna kwam de opbouw weer snel op gang. Inmiddels staat het bedrijf stevig, met een hecht team en volop plannen om onze ruimtes en restaurant verder te vernieuwen en onze events te laten groeien.”


Of het nu gaat om een lunch, training of vergadering: bij Napkins draait het altijd om goed eten, persoonlijke aandacht en een fijne plek om samen te komen. “We willen mensen verbinden, goed eten neerzetten en zorgen dat iedereen met een glimlach weggaat,” zegt Marijn. ”Dit is en blijft de kern van Napkins, een plek waar gastvrijheid, kwaliteit en verbinding samenkomen, en waar elke dag opnieuw ruimte is om te groeien.”


 
 
 

Opmerkingen


bottom of page